FAQ

 

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

1) Jak postupovat při reklamaci zboží?
2) Jak postupovat, pokud chci vrátit zboží v ochranné 14-denní lhůtě?
3) U položky jste psali, že máte 2 kusy zboží skladem. Když jsem si ho dal do košíku, tak skladem už není. Jak to tedy je?
4) Provádíte montáž autoalarmů a příslušenství?


1) Jak postupovat při reklamaci zboží?

 

Ideální je v každém případě se s námi telefonicky spojit na tel.: 777 57 27 94, neboť v 80% případů poruch se jedná o špatné zapojení, či nesprávně nastavené funkce. Pokud se přesto prokáže, že je zařízení vadné je potřeba nám jej zaslat k záruční opravě, nebo výměně. Přitom je nezbytné přiložit:

  • kopii dokladu o nákupu
  • záruční list, pokud byl součástí balení
  • stručný popis závady

V drtivé většině případů je reklamace vyřízena během dvou, tří dnů a zboží je zasíláno zpět k zákazníkovi. Ve vyjímečných případech trvá reklamace déle, zde je však potřeba uporzornit na fakt, že i my, coby prodejci, máme ze zákona svá práva a že máme na vyřízení reklamace ze zákona 30 dnů.

Vadné zboží zasílejte zásadně formou doporučené zásilky; předejdete tak možným přehmatům ze strany České pošty.

 

Nahoru


2) Jak postupovat, pokud chci vrátit zboží v ochranné 14-denní lhůtě?

Zabalené, nepoužité a nepoškozené zboží s dokumentací, spolu s dokladem o koupi zašlete na naši adresu zásadně formou doporučené zásilky, nebo obchodního balíku a zásadně NE na dobírku. Nezapomeňte přiložit žádost o odstoupení od kupní smlouvy s požadavkem navrácení peněžního plnění. Důvod svého rozhodnutí nám sdělovat nemusíte. Pokud bude vše v pořádku, nejpozději druhý den od převzetí vám zasíláme peníze. Peníze lze vracet pouze za zboží, nikoliv za služby (typicky poštovné). Preferujeme bezhotovostní převod na váš účet - peníze zašleme v plné výši. Pokud se přesto rozhodnete pro zaslání peněz formou složenky, počítejte s dalším snížením vracené částky o poplatky spojené se zasláním peněz.    

Nahoru


3) U položky jste psali, že máte 2 kusy zboží skladem. Když jsem si ho dal do košíku, tak skladem už není. Jak to tedy je?

 

Běžný případ. V eshopu v danou chvíli již zboží není pro nikoho dostupné, protože jej máte v košíku a je pro vás po dobu 2 hodin rezervováno, resp. máte 2 hodiny na kompletní dokončení objednávky. Po uplynutí 2 hodin zboží z košíku automaticky vypadne a uvolní se do prodeje. V případě, že byste košík vyprázdnili, skladová zásoba se u dané položky znovu zaktualizuje.

 

Nahoru


4) Provádíte montáž autoalarmů a příslušenství?

 

Ano provádíme. Montážní dílna se nachází v Litoměřicích, ulici Bojská 29. Pokud máte o montáž zájem, kontaktujte nás emailem montaze@9000.cz, kde uveďte o montáž jakého zařízení máte zájem a značku, typ a rok výroby vašeho vozu. Obratem vás budeme informovat o přibližné ceně montáže a možném termínu instalace.

 

Nahoru