Systém bezpečního nouzového brzdění ESB (Emergency Safe Bracking) automaticky aktivuje výstražná směrová světla při prudkém brzdění. Modul ESB je testovaný na působící přetížení už od rychlosti 50km/h. Rozsah měřitelnosti modulu ESB je 0-4 G, proto systém bezpečného nouzového brždění dokáže aktivovat výstražná směrová světla i při nárazu.
Možnost aktivace výstražných směrových světel i při nárazu, může být klíčová především v pozdních nočních hodinách, kdy bude havarované vozidlo viditelné i při bezvědomí cestujících. Při prudkém brzdění jednotka ESB neustále měří brzdící sílu působící na setrvačný pohyb vozidla a jeho částí. Naměřená hodnota je v reálném čase matematicky zpracovávána v procesoru a porovnávána s maximální prahovou hranicí uloženou v paměti ESB. Pokud přetížení při brzdění překročí povolenou hranici, ESB automaticky aktivuje výstražná směrová světla. Výstražná směrová světla takto budou blikat do té doby, dokud nebudou opět deaktivovány originálním vypínačem výstražných světel, nebo dokud se vozidlo nepohne ve směru jízdy, tedy proti směru brždění. Deaktivace je už velmi citlivá, stačí i pomalý pohyb ve směru jízdy!
- univerzální použití
- velmi jednoduchá instalace